Ga naar de hoofdinhoud
Axa Verzekeringen, homepagina

Je arbeids­ongeschiktheid

Loading...

Nog vragen?

Om uw dossier goed te kunnen analyseren zullen we u bepaalde informatie en documenten vragen. Samen met de informatie over de voorwaarden van uw contract kunnen we dan zo snel mogelijk de betaling uitvoeren.

Wanneer u uw arbeidsongeschiktheid dient te verlengen of u het werk gedeeltelijk hervat, moet u ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte brengen via de knop 'VERLENGING VAN UW ONGESCHIKTHEID'. Hervat u het werk volledig? Dan vragen we u dit via de knop 'WERKHERVATTING' in uw klantenzone te laten weten.

Wanneer een actie wordt ondernomen voor uw dossier, ontvangt u hierover een mail die u kan raadplegen in uw klantenzone. U vindt daar ook steeds de huidige status van uw dossier terug.

Om goed te begrijpen wat er met u is gebeurd en in welke mate u arbeidsongeschikt bent, heeft AXA het medisch attest (AXA model) nodig om uw dossier te behandelen. U moet het volledig ingevuld door uw arts aan ons bezorgen in de rubriek 'UW DOCUMENTEN' via de knop 'VERZENDEN'.

U kan uw bankgegevens altijd aanpassen in de rubriek 'UW DOCUMENTEN'. We vragen u dan ook een foto van de voorzijde van uw bankkaart op te laden.

In dat geval moet de aangifte voor beide contracten worden opgestart. Voor uw individueel contract kan u zelf de aangifte doen via uw klantenzone. Voor uw contract collectieve verzekering, moet u contact opnemen met uw werkgever die van zijn kant de aangifte moet doen.

Neen. U kan op elk moment uw aangifte onderbreken en later terugkeren om deze af te werken. De reeds ingevulde informatie blijft bewaard in uw persoonlijke klantenzone. We vragen u ook deze bij elke stap te bevestigen.